مراحل نصب و فروش توری پنجره دو جداره upvc

مراحل نصب و فروش توری پنجره دو جداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

مراحل نصب و فروش توری پنجره دو جداره upvc

بهرام پروهان

مراحل نصب و فروش توری پنجره دو جداره upvc به اینصورت است که بعد از سفارش توسط مشتری و تعیین ابعاد از طرف نصاب،توری درب و پنجره دوجداره upvc تولید شده و آماده نصب می گردد. در این زمان نصاب توری که دارای سابقه زیادی در این زمینه است توری را در محل های مشخص شده قرار داده و با استفاده از پیچ های مخصوص و ابزار مورد نیاز در جای خود محکم می کند و سپس عملیات رگلاژ دقیق توری را انجام داده و از درست بودن عملکرد ان مطمئن می شود.
مراحل نصب و فروش توری پنجره دوجداره که دارای حالت بازشوندگی دارند انجام می شود . بنابراین برای اندازه گیری توری پنجره کافیست ابعاد لنگه بازشو درب یا پنجره دوجداره UPVC خود را اندازه گیری کرده و براساس عرض و ارتفاع اعلام فرمایید. این شرکت عرض و ارتفاع درب و پنجره دو جداره upvc یا فلزی اعلامی شما را باضافه 4 سانتی متر کرده و آن را به قسمت تولید توری پنجره ارجاع خواهند داد.
توری از جنس یو پی وی سی :توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند، قاب توری های پنجره upvc با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل از گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند و همچنین باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.
توری های پنجره upvc و الومینیوم در انواع مختلف موجود می باشند و کارفرما مطابق با سلیقه و نیاز خود اقدام به استفاده از ان ها می کند اما پیشنهاد تیم کاری ما توری پنجره upvc از جنس پلیسه ای است زیرا هم قیمت توری به صرفه است و هم از مزایای بی شماری برخوردار است و می تواند خواسته شما را به بهترین شکل براورده کند.

 

توری جدید پنجره دوجداره


بعد از مراحل نصب و فروش توری پنجره دو جداره upvc و تولید توری پنجره دوجداره نوبت به حمل به محل و نصب می گردد و در این زمان نصاب توری که دارای سابقه و تجربه زیادی در این زمینه است توری را در محل های مشخص شده قرار داده و با استفاده از پیچ های مخصوص و ابزار مورد نیاز توری پلیسه ای پنجره upvc را در جای خود محکم می کند و سپس عملیات رگلاژ دقیق توری را انجام داده و از درست بودن عملکرد ان مطمئن می شود و اموزش های لازم را برای شست شو و نگه داری می دهد. نکته ای که لازم است به ان شاره کنیم بحث قیمت توری پنجره دوجداره upvc می باشد که افراد زیادی بعد از تماس با ما در مورد آن سوال می کنند و می توان گفت که بحث قیمت توری همواره مورد ابهام بوده است باید خدمت تان عرض کنیم که توری پلیسه ای که تیم کاری ما بر خرید ان تاکید دارد دارای ساختار ویژه ای است که سبب گشته تا عمر طولانی و کارایی بالایی را به وجود اورد و در بحث قیمت نیز با توجه به مزایای بی نظیر نوع توری پنجره پلیسه ای ، کاملا مناسب بوده و شما می توانید با یک بار هزینه و خرید توری پلیسه ای تا چند سال از شر حشرات موزی خلاص شوید و از نظر معماری داخلی و خارجی از نمای ساختمان خود لذت ببرید و به علت شست شوی راحت این نوع توری ها بدون هیچ زحمت و خسارتی از ان استفاده کنید.
خرید توری پلیسه ای از تیم کاری ما مزایای دارد که به چند مورد اشاره می کنیم:
• نصب تضمینی توسط افراد متخصص در این حوزه
• ضمانت طول عمر توری پلیسه ای پنجره upvc و آلومینیوم بعد از نصب توسط تیم کاری ما
• دادن اموزش های لازم برای شست شوی توری پنجره دوجداره upvc و الومینیوم
• تحویل فوری توری یوپی وی سی در کمترین زمان ممکن
این شرکت از نمایندگان برتر شرکت ویستا بست ، آلو پلاس ، و وین تک میباشد. این شرکت با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد. برای سفارش مراحل نصب و فروش توری پنجره دو جداره upvc و الومینیوم در انواع و اندازه های مختلف با ما تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: